kiemelt

szolgáltatás

A jövő CRM technológiája az érdeklődők feldolgozásában

Legyél 75%-al hatékonyabb és spórolj évente 390 órát!

FELÉPÍTETT MÁRKÁK

10+

2023-ban

elégedett ügyfeleink

40+

Akik több éve velünk vannak

ÜGYFELEINKNEK szerzett ÉRDEKLŐDŐK

23.000+

2023-ban

szolgáltatás

CRM rendszerek

Tudtad, hogy egy átlagos értékesítő évente akár 520 órát is eltölthet különféle adminisztratív feladatokkal, mint az ajánlatküldés és az Excel?

Rendszerünket értékesítők és vezetők igényeire szabva fejlesztettük, több évtizedes tapasztalattal, így ma már..

  • A rendszer lehetővé teszi az érdeklődők, jelöltek, partnerek és ügyfelek kezelését, delegálását, utókövetését és előszűrését. A rendszer teljesen testre szabható modulokból áll, amiket kifejezetten értékesítés és toborzási célokra terveztünk, de egy az egyben az üzleti folyamataidra igazítunk.
  • A projektek, feladatok és célok kezelése, delegálása, valamint a munkafolyamatok hatékony szervezése is lehetséges a rendszerben, ami támogatja a csapatod koordinációját és az emberi és az adminisztratív erőforrás optimális beosztását.
  • Valós idejű riportokat készít a rendszer az értékesítésről, termelésről, toborzásról, bevétel előrejelzésekkel, potenciál és ajánlat követéssel, egyéni és csapat teljesítmény értékeléssel, valamint a munkatársak aktivitásának követésével, amivel teljes kontroll alatt tarthatod a folyamatokat.
  • Automata e-mail visszaigazolásokat küld a rendszer, beleértve az összes kapcsolatfelvételi státusz pontot és közben a céges e-mail integráció és kétirányú naptár szinkronizáció segítségével a kommunikáció zökkenőmentes és átlátható marad, ezáltal nem veszítesz időt és fókuszt a platform elhagyásával, hogy pl.: belépj az e-mail kliensedbe vagy a google naptáradba.
  • Lehetőséged lesz az egyéni munkafolyamatok automatizálására, beleértve az automatikus státuszolást, a hívások rögzítését és az automatizált ajánlatküldést, amivel jelentősen csökkentheted az adminisztratív terhelést, ami az ismétlődő feladatokból keletkezik.

Az AI funkciók rendkívül hasznosak, mivel jelentősen javítják a hatékonyságot, segítik az információk gyors elérését, és egyszerűsítik a munkafolyamatokat, így több időd marad az értékes tevékenységekre.

  • Gyors és pontos összefoglalókat kaphatsz a korábban folytatott kommunikációkról, ami elősegíti a potenciális ügyfelekkel folytatott tárgyalásaid hatékonyságát és a személyre szabott ajánlatok elkészítését.
  • Az érdeklődők, jelöltek, aktivitás vagy a teljes adatbázis kapcsán felmerülő bármilyen kérdésre azonnali, kontextusfüggő válaszokat kaphatsz, legyen szó bármiről.
  • Napi, heti vagy havi összefoglaló jelentéseket generálhatsz a rendszer adatbázisból egyetlen kattintással, amivel azonnal nyomon követheted a teljesítményt, aktivitást vagy bármit amire kíváncsi vagy.
  • Automatizált e-mail válaszokat generálhatsz, amivel időt spórolsz és közben professzionális kommunikációt biztosítasz leendő és meglévő ügyfelek felé.

Hogy néz ki a folyamat?

A rendszer bevezetésének a legfontosabb része, hogy megismerjük és felmérjük a munkafolyamataid és a céljaid. Ezután megvizsgáljuk, milyen részeit lehet automatizálni és egyszerűsíteni, majd tervet készítünk, amit bemutatunk Neked lépésről-lépésre:

  1. Felmérés
  2. Rendszer modulok kiválasztása
  3. Testreszabás és konfiguráció
  4. Integrációk
  5. Tesztelés
  6. Rendszer bevezetés
  7. Oktatás és támogatás
  8. Üzemeltetés, skálázás és optimalizálás

Kinek jó a CRM rendszer?

  • Pénzügyi és Ingatlan szektor
  • Kiskereskedelmi szektor
  • Oktatási szektor
  • Egészségügy szektor
  • Gyártás, termelés
  • HR és toborzás
  • Építőipar és kivitelezés
  • Projektmenedzsment

Brandingo

Team

Brandingo

Rami

Alapító

Márk

Alapító

kapcsolatok

Hosszú távú partnerségeket építünk

Ügyfeleinkkel években mérhető és eredményes együttműködéseket alakítottunk ki. Számunkra a legnagyobb elismerés, amikor önként újra és újra minket választanak partnerüknek az online marketingben.

Transzparencia

Az átláthatóság az egyik kulcsfontosságú értékünk. Együttműködéseink során minden ránk bízott feladatot és tevékenységet naplózunk, ami teljes egészében, de akár élőben is követhető a Brandingo HUB ügyfélportálunkon keresztül.

Szakértelem

Egyszerűen imádjuk a munkánkat és az új ismeretek iránti mély elkötelezettségünk motivál bennünket, hogy tájékozódjunk az iparág legfrissebb trendjeiről és folyamatos képzésekkel elsajátítsuk a legújabb marketing technológiákat.

Komplexitás

Full service marketing ügynökség vagyunk, tehát bármivel is állunk szemben, mindig házon belül történik a megvalósítás, ezzel biztosítva a folyamatok zökkenőmentességét és az eredmények magas minőségét.

Kapcsolat

Velünk tartasz?

Jelentkezz díjmentes konzultációra vagy foglalj időpontot és kezdjük el a közös munkát!

Tovább

Gyerünk, csináljuk!

Gyorsítósáv a céljaidhoz!

All in one megoldások

Válaszd az all in one csomagokat és indítsd be az üzleted, több milliós kezdeti költségek nélkül!

Kezdő

Focus

Focus csomagunk kezdő vállalkozásoknak kínál átfogó ügyfélszerzési vagy toborzási megoldást amely ötvözi a célzott lead generálást, közösségi média kezelést és az online megjelenéshez elengedhetetlen vizuális brandinget és egy landing oldalt. Emellett az értékesítést és toborzást támogató Assist rendszerünk is a csomag része, amivel hatékonyan kezelheted a munkafolyamataidat.

199.000
Ft/hónap

Csomag szolgáltatásai:

Ügyfélszerzés vagy toborzás

PPC hirdetések a lead generálásra összpontosítva

Közösségi média bejegyzések és profilkezelés

Digitális kis arculat (egyedi logó, színpaletta, tipográfia, branding elemek, social)

Landing oldal teljes kivitelezése ügyfélszerzéshez vagy toborzáshoz

CRM rendszer teljesen automatizált munkafolyamatokkal: Lead Assist vagy HR Assist

Két lépcsős lead minősítés és előszűrés

CRM használati oktatás online

Élőben követhető feladatok, kérések és riportok a Brandingo HUB ügyfélportálon

Stratégiai online megbeszélés havonta egy alkalommal

6 hónapos mentor-pass - Online workshopok az ügyfélszerzés vagy toborzás fejlesztéséhez

Kapcsolattartás e-mailben

Kiknek ajánljuk?

Biztosítás

Ingatlan

Hitel

haladó

Business

Ez a legnépszerűbb ajánlatunk. Haladó PPC stratégiákkal, átfogó közösségi média marketinggel, prémium arculattal és márkastratégiával erősítjük a vállalkozásod online jelenlétét, ráadásul egy reszponzív és SEO-optimalizált weboldal is a csomag része. A Business csomagban már a mesterséges intelligencia által támogatott Assist rendszereink állnak a rendelkezésedre, ami fejlett lead minősítéssel, előszűréssel és kifinomult munkafolyamatokkal támogatja értékesítési és toborzási céljaidat.

289.000
Ft/hónap

Csomag szolgáltatásai:

Ügyfélszerzés, toborzás, márkaépítés

PPC kampánykezelés és lead generálás

Több platformos közösségi média marketing, tartalomgyártás, stratégia és disztribúció

Digitális nagy arculat (egyedi logó, színpaletta, tipográfia, branding elemek, social, weboldal, e-mail aláírás, ppt sablonok)

Márkastratégia (célközönség, identitás, pozíció, élmény, kommunikáció, bevezetés, mérés)

Weboldal teljes kivitelezése a márka több céljának hatékony támogatására

CRM rendszer egyéni munkafolyamatokra optimalizálva AI integrációval: Lead Assist, HR Assist, AI Assist

Mesterséges intelligenciával támogatott fejlett lead minősítés és előszűrés

CRM használati oktatás online - visszanézhető videóval és leírással

Élőben követhető feladatok, kérések és riportok a Brandingo HUB ügyfélportálon

1 éves mentor-pass - Online workshopok az ügyfélszerzés, toborzás, márkaépítés fejlesztéséhez

Kiemelt kapcsolattartás

Kiknek ajánljuk?

Biztosítás, hitel, ingatlan szektor

Szolgáltató vállalkozók és cégek

Kivitelezéssel foglalkozó vállalkozók és cégek

Kiknek ajánljuk?

Biztosítás, hitel, ingatlan szektor

Szolgáltató vállalkozók és cégek

Kivitelezéssel foglalkozó vállalkozók és cégek

Üzenj

Nekünk

Üzenj

Köszönjük!
Üzenetedre hamarosan válaszolunk.
Oops! Valami hiba történt, kérlek próbáld meg újra.