Rólunk

Brandingo

Ismerd meg a történetünket!

Innováció, Ambíció, Hatékonyság – a hármas, ami megkülönböztet minket.

felépített márkák

10+

2023-ban

elégedett ügyfeleink

40+

Akik több éve velünk vannak

ÜGYFELEINKNEK SZERZETT  ÉRDEKLŐDŐK

23.000+

2023-ban

Team

Brandingo

Team

Rami

Alapító

Márk

Alapító

Kapcsolatok

Hosszú távú partnerségeket építünk

Ügyfeleinkkel években mérhető és eredményes együttműködéseket alakítunk ki. Számunkra a legnagyobb elismerés, amikor újra és újra minket választanak partnerüknek az online marketingben.

Transzparencia

Az átláthatóság az egyik kulcsfontosságú értékünk. Együttműködéseink során minden ránk bízott feladatot és tevékenységet naplózunk, ami teljes egészében, de akár élőben is követhető a Brandingo HUB ügyfélportálunkon keresztül.

Szakértelem

Egyszerűen imádjuk a munkánkat és az új ismeretek iránti mély elkötelezettségünk motivál bennünket, hogy tájékozódjunk az iparág legfrissebb trendjeiről és folyamatos képzésekkel elsajátítsuk a legújabb marketing technológiákat.

Komplexitás

Teljes körű online marketing ügynökség vagyunk, tehát bármivel is állunk szemben, mindig házon belül történik a megvalósítás, ezzel biztosítva a folyamatok zökkenőmentességét és az eredmények magas minőségét.

kapcsolat

Velünk tartasz?

Jelentkezz díjmentes konzultációra vagy foglalj időpontot és kezdjük el a közös munkát!

Díjmentes konzultáció

Gyerünk, csináljuk!

Gyorsítósáv a céljaidhoz!

Story

Brandingo

Story

Brandingo

Story

A Brandingo Agency története

2021

Új irány

Az ügynökség indulása előtt, 13 évig az értékesítésben dolgoztunk. Ez idő alatt mélyrehatóan megismertük az értékesítők, vezetők munkájával kapcsolatos kihívásokat az ügyfélszerzés, toborzás és a csapatirányítás területén. Az utolsó értékesítésben töltött 3 évben végre saját ügyfélszerző/toborzó rendszerünk lett, ami az azt megelőző 2 évben kudarcba fulladt marketinges együttműködések tanulságaiból alkottunk meg. Az ötlet sikeresen működött és a csapatunk termelése 90%-ban erre támaszkodott ezekben az években. Gyorsan felismertük a célpiacunkban rejlő lehetőségeket, hiszen mi is részei voltunk annak. Szakmai körökben sokan érdeklődtek ez idő alatt, hogy hogy csináljuk. Szerettek volna beszállni, mert szükségük volt a folyamatos ügyfél és munkatárs beáramlásra. Egy idő után úgy döntöttünk, hogy az akkori cégünkkel szolgáltatásként fogjuk kínálni a komplett rendszerünket, felhasználva az induláshoz a szakmai kapcsolatainkat. Az első hónapban már 10 új ügyfelünknek kezdetünk el szolgáltatni, akik a mai napig kiemelt partnereink.

2022

Elköteleződés, növekedés

A szakmán belüli kapcsolatainkra támaszkodva gyors sikereket értünk el. Az eredményeinket az is sokszorozta, hogy közvetlenül az értékesítésiből jöttünk, így tisztában voltunk az ügyfeleink specifikus igényeivel. A kommunikáció során "egy nyelvet beszéltünk" velük, ami lehetővé tette, hogy pontosan megértsük az elvárásaikat és ennek köszönhetően rendkívül hatékonyan tudtuk Őket kiszolgálni. Ez a kezdeti lendület biztosította, hogy dinamikusan növekedjünk. Ebben az évben ott hagytuk az értékesítést, mert a kettő egyszerre már nem működött, így döntést hoztunk és elköteleződtünk. Ez a lépés lehetővé tette, hogy minden energiánkat és figyelmünket a szolgáltatásaink bővítésére fordíthassunk. Az év közepére kiterjesztettük tevékenységünket a márkaépítés és weboldal fejlesztés területeivel. Az év második felében saját CRM munkaállomások fejlesztésébe kezdtünk, hogy még egyedülállóban tudjuk támogatni partnereink értékesítési és toborzási folyamatait. Mire elérkezett az év vége sikeresen bevezettük az Assist rendszerek első generációját, amely magába foglalta a Lead és HR Assist munkaállomásokat. Ezek a rendszerek lehetővé tették egy új innovatív előszűrési és lead kezelési módszer használatát, amely hamar népszerű lett. Ügyfeleink gyorsan felismerték ennek az újításnak az értékét és hamar használatba vették az Assist rendszereket, ami tovább fokozta a szolgáltatásunk komplexitását.

2023

Átalakulás, fejlődés

A harmadik évben kiemelt fontosságú célként jelöltük meg, hogy átalakuljunk egy teljes körű online marketing szolgáltatásokat nyújtó ügynökséggé. Szerettünk volna kilépni a "lead generáló" cég szerepéből, tekintettel arra, hogy a meglévő szolgáltatásaink már jóval szélesebb spektrumon mozogtak. Határozott motivációval indultunk neki, hogy újratervezzük szolgáltatásaink palettáját. Célunk az volt, hogy létrehozzunk egy tökéletes marketing mix csomagot, ami elengedhetetlen az ügyfél és jelölt szerzéshez, illetve felülmúlja az ügyfelek elvárásait. Az ügyfélkörünk és célpiacunk pontos ismeretében, 2023 februárjában vezettük be az "All in one" szolgáltatás csomagokat. Ezek a csomagok egyedülálló módon ötvözték a magas színvonalú és teljes körű marketing megoldásokat, mindezt egy átlátható havidíjas együttműködési modell keretein belül. Az új szolgáltatási csomagoknak köszönhetően ügyfélkörünk gyors ütemben kezdett növekedésnek indulni, hiszen ebben a mélységben és komplexitásban egyedülállóak lettünk az értékesítéssel, szolgáltatással és kivitelezéssel foglalkozó cégek kiszolgálásában. Az ügyfélszámunk növekedésével párhuzamosan előtérbe került a kapcsolattartás és az együttműködések menedzselése. Egyértelművé vált, hogy szükség van egy olyan eszközre, amely optimalizálja a folyamatokat. Az év második felére kifejlesztettünk egy saját ticketing rendszert. Ez forradalmi változást hozott az együttműködéseink átláthatóságában és hatékonyságában. Ettől kezdve minden, ránk bízott feladatot, projektet és tevékenységet gondosan naplózott a rendszerünk. Mindez valós időben is követhető lett partnereink számára is a BrandingoHUB ügyfélportálunk felületén, ami lehetővé tette, hogy ügyfeleink minden pillanatban naprakészek legyenek az együttműködésünk folyamataival.

2024

Hosszútávú stratégia

A technológia rohamos fejlődése napjaink egyik legnagyobb hajtóereje, amivel a marketing is szorosan összefonódik. Ennek megfelelően mi is azon dolgozunk, hogy szolgáltatásainkat szinkronban tartsuk a legújabb innovációkkal. 2023 év végén is  azon gondolkodtunk, hogyan növelhetjük ügyfeleink elégedettségét, ezért az év elejétől kezdve prioritásként kezeltük minden általunk kínált rendszer modernizálását. Kihasználva a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket, egy sor frissítést vezettünk be, ami elképesztő funkciókkal egészítette ki Assist rendszereink teljesítményét. Ennek eredményeként, partnereink az eddigieknél sokkal hatékonyabb ügyfélszerzési és toborzási folyamatokat használhatnak.

Ügyfeleink mindig elsőként használhatják a legújabb rendszerszintű vagy marketing innovációkat, amiket szolgáltatásaink széles választékából könnyedén megkapnak.

Évek óta ezt a gondolkodásmódot követjük, és ezért is lett a szlogenünk: "Innováció, Ambíció, Hatékonyság – a hármas, ami megkülönböztet minket." Ezt a hármast logónkban is látható B betűben elrejtett 3-as szám is jelképezi.

Miért válassz minket?

Marketing

szolgáltatások

Ismerd meg az összes szolgáltatásunkat!

Online marketing

Weboldal készítés

CRM rendszerek

Marketing

Szolgáltatások

Marketing